25.03.2025

Szanowni Państwo, Drogie Kandydatki, Drodzy Kandydaci!

Dziękujemy wszystkim za udział w egzaminach wstępnych.

Przekazujemy informacje o wynikach rekrutacji do naszego liceum na rok szkolny 2025/2026.

Jeżeli ktoś z jakiegokolwiek powodu rezygnuje z miejsca na liście przyjętych albo na liście rezerwowej, prosimy o jak najszybsze poinformowanie szkoły i wysłanie wiadomości na adres: rekrutacja@21slo.edu.pl

Osoby przyjęte do 21 SLO

Osoby zdecydowane prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o decyzji i wpłatę wpisowego w wysokości 1200 zł do 31 marca br. do godziny 16.00. na konto szkoły.

Brak wpłaty we wskazanym terminie oznacza rezygnację z miejsca na liście przyjętych do 21 SLO.

3 kwietnia br. o godzinie 16.30 podamy uaktualnioną listę osób przyjętych.

Dane do przelewu:

21 Społeczne Liceum Ogólnokształcące im. Jerzego Grotowskiego 

Alior Bank 17 2490 0005 0000 4500 9252 9439 w tytule prosimy podać: wpisowe, imię i nazwisko osoby przyjętej, kod egzaminacyjny

W środę 21 maja br. o godzinie 17.00 zapraszamy do szkoły osoby przyjęte wraz z rodzicami na spotkanie informacyjne.

Do 21 maja br. włącznie prosimy też o złożenie w sekretariacie szkoły wypełnionych dokumentów rekrutacyjnych (kontrakt na naukę, aneks do kontraktu, ankieta osobowa). Dokumenty do wglądu prześlemy Państwu po otrzymaniu wiadomości potwierdzającej wybór naszej szkoły.

Od 7 do 10 lipca br. należy złożyć w sekretariacie szkoły komplet dokumentów: oryginał egzaminu ósmoklasisty, oryginał świadectwa ukończenia szkoły podstawowej oraz ewentualne opinie, orzeczenia z poradni psychologiczno-pedagogicznej. Zaświadczenia o konkursach, olimpiadach, jedno zdjęcie legitymacyjne można donieść na początku września br. Do 11 lipca br. prosimy o wpłatę czesnego za wrzesień br.

Niezłożenie dokumentów do 10 lipca, brak wpłaty pierwszego czesnego do 11 lipca br. oznacza rezygnację z nauki w 21 SLO.

Osoby z listy rezerwowej do 21 SLO

Do 31 marca br. włącznie prosimy o potwierdzenie chęci nauki w 21 SLO i wysłanie wiadomości na adres rekrutacja@21slo.edu.pl, brak potwierdzenia oznacza rezygnację z miejsca na liście rezerwowej. Jeśli zwolni się miejsce na liście przyjętych, będziemy kontaktować się z osobami z listy rezerwowej wg podanej na liście kolejności.

3 kwietnia o godzinie 16.30 podamy na stronie uaktualnioną listę osób przyjętych. 

LISTA OSÓB PRZYJĘTYCH (aktualizacja 3 kwietnia br.)

KODY EGZAMINACYJNE

101107204302402
104201206303403
105202207304404
106203301401405

LISTA REZERWOWA

  1. 205
  2. 305
  3. 406
  4. 102
  5. 100
  6. 208

Przejdź do treści